Wat zijn de kosten voor verzenden?
Bij bestedingen vanaf € 75,00 zijn de verzendkosten helemaal gratis. Bij bestedingen onder de € 75,00 betaal je afhankelijk van je bestelling binnen Nederland:
Overige verzendkosten posters, kalenders etc.: € 6,95
Buiten Nederland gelden speciale tarieven.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Dit staat duidelijk aangegeven bij het product. Wij hanteren verschillende levertijden, e.e.a. is afhankelijk van de voorraad en of er geschilderd moet worden op bestelling.. Om te zorgen dat je bestellingen netjes worden afgeleverd werkt Vrolijk Schilderij met DHL. Hierdoor is het ook mogelijk om je bestelling te traceren zodat je precies kunt zien waar het pakketje zich bevindt vanaf het moment dat het ons atelier verlaat. Zodra jouw bestelling is verstuurd ontvang je een e-mail op het door jouw opgegeven e-mailadres met een link. Via deze link kun je je bestelling volgen.
DHL levert van maandag tot en met zaterdag. Wij kunnen helaas geen exact tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd. Zorg daarom altijd dat er op de bezorgdag iemand aanwezig is op het afleveradres.
Kan ik de bestelling zelf afhalen?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt jouw bestelling (laten) afhalen. Je dient jouw bestelling wel eerst via de webshop te plaatsen. Je kunt bij ons in het atelier enkel contant afrekenen, een pinautomaat is niet aanwezig. Wil je de bestelling afhalen in de galerie dan hebben wij wel de mogelijkheid om te pinnen. Zodra je bestelling klaar staat, ontvang je van ons een mail of een telefoon waar en wanneer je het kunt afhalen.
Kan ik de status van mijn bestelling in de gaten houden?
Je kunt de status van je bestelling in de gaten houden door in te loggen op vrolijkschilderij.nl en naar “Mijn account” te gaan. Daar kun je een overzicht zien van al je bestellingen en de status ervan. Je dient je dan wel voor de bestelling te registreren en niet afgerekend te hebben als gast.
Wat gebeurt er met de bezorging van mijn pakket als ik niet thuis ben?
DHL probeert je bestelling meerdere keren bij je aan te bieden. Ben je niet thuis, dan proberen ze het bij één van je naaste buren (mits er van tevoren is aangegeven dat dit niet wenselijk is). Mocht er na 2 pogingen nog niemand zijn aangetroffen op het afleveradres dan zal de pakketdienst een afhaalbriefje in je bus achterlaten. Je kunt het pakket dan afhalen bij het voor jouw dichts bijzijnde DHL servicepoint.
Retourneren/herroepingsrecht
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd binnen 14 dagen mits je de artikelen in goede staat retourneert. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar Vrolijk Schilderijl zijn voor eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Vrolijk Schilderij geretourneerd worden binnen 14 dagen na aanmelding van het retour. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@vrolijkschilderij.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten
Het is raadzaam om voor gebruik het artikel te controleren op eventuele beschadigingen of fouten. Mocht er iets niet juist zijn of constateer je een beschadiging, dan gelieve hierover binnen 2 weken na ontvangst contact met ons op te nemen (zie hieronder voor meer uitleg).
Wanneer je niet tevreden bent over het schilderij, dan kun je deze binnen 14 dagen na aanmelding van je retour, retourneren. Ook andere artikelen en schilderijen uit de opruiming kun je binnen de zichttermijn retourneren.
Vrolijk Schilderij hanteert wel regels voor retourneren.
Mocht je de bestelling willen retourneren, dan kan dit uitsluitend als deze:
– binnen 14 dagen na ontvangst is aangemeld om retour te sturen naar Vrolijk Schilderij.
– na deze melding heeft u nog 14 dagen om het product retour te zenden naar Vrolijk Schilderij
– Het product in zijn oorspronkelijk staat ( voor zover mogelijk) retour wordt gezonden, en graag in de originele verpakking.
Bij beschadigingen wordt de schade zo rederlijkerwijs mogelijk verhaald op de klant. Daarom adviseren wij je om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren.
Sommige producten zijn van retourneren uitgesloten:
– Schilderijen speciaal vervaardigd volgens instructies van de consument kunnen niet worden geretourneerd. Op zich moet dit geen probleem zijn, omdat wij pas verzenden nadat u het schilderij heeft goedgekeurd en toestemming hebt gegeven om het schilderij te verzenden.
– Telefoonhoesjes die speciaal voor u gemaakt zijn.
– Kunstdrukken/prints die niet voorradig zijn en speciaal besteld moeten worden.
– Schilderijen besteld via Werk aan de Muur/OhMyPrints kunnen niet worden geretourneerd, omdat deze speciaal op maat voor u worden gemaakt.
Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.
Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde product is het volgende van belang:
– Voeg altijd de pakbon toe bij je retourzending.
Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn artikel retourneer?
Als je de bestelling al hebt betaald, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Het aankoopbedrag wordt normaal gesproken binnen 5 werkdagen, doch uiterlijk binnen 14 dagen op je rekening retour gestort. Als je nog niet hebt betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer dan blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, kun je ons op de hoogte brengen door een e-mail te zenden naar info@vrolijkschilderij.nl. Wij zullen dan binnen 2 werkdagen reageren hoe we dit gaan oplossen.
Na het openen van de verpakking heb ik een probleem ontdekt aan mijn bestelling? Wat gebeurt er nu?
Wanneer een product direct bij aankomst beschadigd is dan dien je een e-mail te zenden naar info@vrolijkschilderij.nl. Wij zullen je binnen 2 werkdagen laten weten hoe het probleem zal worden opgelost.
Heb ik garantie op aangekochte producten?
Voor alle artikelen dieje bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:
– Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid
– Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
– Bij normale slijtage
– Schade aan producten door misbruik (bijvoorbeeld water- of valschade) vallen niet onder de garantie
Hoe kan ik een product terugsturen?
Hoewel Vrolijk Schilderij.nl dagelijks vele producten in goede orde aflevert kan het natuurlijk gebeuren dat je bestelling bij aankomst of na een korte periode een probleem vertoont. Wanneer dit probleem zich bij ontvangst of binnen de garantieperiode voordoet dan gaan we dat probleem natuurlijk zo snel mogelijk oplossen!
Wanneer je een product retour wilt gaan sturen dan verzoeken wij je altijd éérst contact op te nemen met Vrolijk Schilderij.nl. Wij kunnen je helpen om het probleem snel te verhelpen. Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:
E-mail: info@vrolijkschilderij.nl
Telefoon: 0031 (0)6 46056993
Belangrijk!
Na contact met Vrolijk Schilderij krijg je aanwijzingen waar je het pakket naartoe kunt sturen en hoe je het pakket het beste kunt versturen. Volg deze aanwijzingen op om misverstanden te voorkomen.
Vrolijk Schilderij kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.
Heb je een andere klacht?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Je dient dit per mail te doen, onder vermelding van je naam en ordernummer (mits aanwezig). Je kunt deze mail zenden naar info@vrolijkschilderij.nl. Je ontvangt binnen 2 werkdagen bericht van ons terug.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vrolijkschilderij.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.